Пошукова та науково-дослідницька діяльність дітей та учнівської молоді

 

Рекомендована література

 

1.    Алфимов В.Н., Артемов Н.Е., Тимошенко Г.В. Творческая личность старшеклассника: модель и развитие. – Киев-Донецк, 1993. – 64 с.

2.    Алфімов В.М. Розвиток обдарованості школярів // Шлях освіти. – 1999. – № 4. – С. 30-32.

3.    Алфімов В.М. Модель творчої особистості ліцеїста // Рідна школа. – 2005. – № 5. – С.9-13.

4.    Артемчик Г., Курило В., Кочерга М. Методика організації науково-дослідницької роботи: Навчальний посібник. – К.: Форум, 2000. – 271 с.

5.    Бухлова Н.В. Організація самоосвітньої діяльності учнів. – Харків: Вид. група “Основа”, 2003. – 64 с.

6.    Ковбасенко Л.І. Пріоритетні ідеї навчально-виховного процесу в Малій академії наук України // Сиротенко А.Й., Пустовіт Г.П., Мачуський В.В. та ін. Соціально-педагогічні основи діяльності позашкільних закладів у сучасних умовах: Науково-методичний посібник. – Київ: Грамота, 2005. – С. 54-64.

7.    Ковбасенко Л.І. Експериментальна структурно-організаційна модель діяльності наукового товариства учнів Малої академії наук України // Шляхи підвищення інноваційного потенціалу позашкільних навчальних закладів: Матеріали обласної науково-практичної конференції, Київ, 27 квітня 2004 року (Укл. Голубовська Л.В., Ковбасенко Л.І., Павлова Л.М., Шевченко Л.М.). – Біла Церква, 2004. – С. 28-32.

8.    Ковбасенко Л.І. Мала академія наук України як пріоритетна форма позашкільної освіти // Обдарована дитина. – 2001. – №3. – С.30-34.

9.    Ковбасенко Л.І. Програма спецкурсу з основ науково-дослідницької роботи «Наукова зміна» для членів МАН України // Організація методичної роботи у позашкільних навчальних закладах (методичні рекомендації) / Укладачі Л.І. Ковбасенко, Л.М. Павлова. – К.: Інститут проблем виховання, 2005. – С. 30-39.

10.    Ковбасенко Л.І., Науменко Р.А. Освітня політика держави щодо творчого розвитку талановитої та обдарованої молоді засобами позашкільної освіти // Теоретико-методичні основи виховання творчої особистості учнів в умовах позашкільних навчальних закладів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 30-31 березня 2006 р. – Вип. 1. – К.: Грамота, 2006. – С. 50-57.

11.    Лудченко А.А., Примак Г.А., Лудченко А.Я. Основы научных исследований. – К.: Знание, 2000. – 133 с.

12.    МАН: підготовка науково-дослідницьких проектів / Упоряд. М.Голубенко. – К.: Вид. дім «Шкільний світ», 2005. – 128 с.

13.    Микитюк О.М., Соловйов В.О., Васильєва С.О. Наукові дослідження школярів: Навчально-методичний посібник / Під ред.. І.Ф. Прокопенка. – Харків: Скорпіон, 2003. – 80 с.

14.    Моляко В.А. Проблемы психологии творчества и разработка подхода к изучению одаренности // Обдарована дитина. – 2002. - №4. – 19-26.

15.    Моляко В.А. Стратегии решения новых задач в процессе творческой деятельности // Обдарована дитина. – 2002. - №4. – 33-43.

16.    Науково-дослідна робота в закладах освіти: Метод. посібник / Укл. Ю.О. Туранов, В.І. Уруський. – Тернопіль: АСТОН, 2001. – 140 с.

17.    Недотатко Н. Технологія формування дослідницьких умінь школяра // Рідна школа. – 2002. – № 6. – С.21-23.

18.    Нікітіна І.П. Науково-дослідна діяльність учнів / І.П. Нікітіна, Ю.О. Нікітін, В.В. Шеліхова, О.Л. Кожем’яка. – Харків: Вид. група “Основа”, 2006. – 144 с.

19.    Поради юному науковцю: Методичний посібник / Упорядник О.Павленко. – К.: Арій, 2003. – 82 с.

20.    Савенков А.И. Интеллектуальная одаренность и исследовательское поведение // Одаренный ребенок. – 2003. – № 6. – С. 16-21.

21.    Таїна обдарованості: Практико-зорієнтований збірник на допомогу тим, хто працює з обдарованими дітьми / Укл. Заболотний О.В. За заг. ред. Клокар Н.І. – Біла Церква: КОІПОПК, 2005. – 160 с.