Формування творчої активності вихованців позашкільних навчальних закладів
Рекомендована література
1.
Ковбасенко Л.І. Пріоритетні ідеї
навчально-виховного процесу в Малій академії наук України // Сиротенко А.Й.,
Пустовіт Г.П., Мачуський В.В. та ін. Соціально-педагогічні основи діяльності
позашкільних закладів у сучасних умовах: Науково-методичний посібник. – Київ:
Грамота, 2005. – С. 54-64.
2.
Ковбасенко Л.І. Експериментальна
структурно-організаційна модель діяльності наукового товариства учнів Малої
академії наук України // Шляхи підвищення інноваційного потенціалу позашкільних
навчальних закладів: Матеріали обласної науково-практичної конференції, Київ,
27 квітня 2004 року (Укл. Голубовська Л.В., Ковбасенко Л.І., Павлова Л.М.,
Шевченко Л.М.). – Біла Церква, 2004. – С. 28-32.
3.
Ковбасенко Л.І. Мала академія наук України як
пріоритетна форма позашкільної освіти // Обдарована дитина. –
2001. – №3. – С.30-34.
4. Ковбасенко Л.І. Програма спецкурсу з основ
науково-дослідницької роботи «Наукова зміна» для членів МАН України // Організація
методичної роботи у позашкільних навчальних закладах (методичні рекомендації) /
Укладачі Л.І. Ковбасенко, Л.М. Павлова. – К.: Інститут проблем виховання, 2005.
– С. 30-39.
5. Ковбасенко Л.І., Науменко Р.А. Освітня політика держави щодо творчого розвитку талановитої та обдарованої молоді засобами позашкільної освіти // Теоретико-методичні основи виховання творчої особистості учнів в умовах позашкільних навчальних закладів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 30-31 березня 2006 р. – Вип. 1. – К.: Грамота, 2006. – С. 50-57.
6. Пустовіт
Г. Якими мають бути позашкільна освіта і виховання // Світ виховання. – № 2
(3). – С. 52-53.
7. Пустовіт Г.П. Стан та перспективи розвитку
позашкільної освіти // Шляхи підвищення інноваційного потенціалу позашкільних
навчальних закладів: Матеріали обласної науково-практичної конференції, Київ,
27 квітня 2004 року (Укл. Голубовська Л.В., Ковбасенко Л.І., Павлова Л.М.,
Шевченко Л.М.). – Біла Церква, 2004. – С. 21-24.
8. Сущенко
Т.І. Позашкільна педагогіка: Навчальний посібник. – К.: ІСДО, 1996. – 144 с.
9.
Сущенко
Т.И. Педагогический процесс во
внешкольном учреждении. – Минск, 2001. – 168 с.
10. Сущенко Т.І. Концептуальні основи парадигми виховуючої ролі освіти в умовах децентралізації управління нею // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр./ Редкол.: Т.І. Сущенко (відп. ред.) та ін. - Київ-Запоріжжя. - 2004. - Вип 32. - С. 3-10.